Author Topic: Forum Ping  (Read 2619 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Relakuyae

  • Administrator
  • Tree
  • ******
  • Posts: 501
Forum Ping
« on: February 05, 2009, 10:47:24 am »
According to server stats (not the forum stats), this site has dropped significantly in use and doesn't seem to really be posted to any longer.

Is anyone still out there or is this board more or less dead now? If there is no significant activity within the next week I will be considering it dead and pull it offline.

Offline Nagase

  • Young Tree
  • ****
  • Posts: 440
Re: Forum Ping
« Reply #1 on: February 05, 2009, 08:53:58 pm »
I'm here :D

.... so how's life? Where's flygon when you need him lol

<3 Lights!

Offline Suicune

  • Sprout
  • **
  • Posts: 62
Re: Forum Ping
« Reply #2 on: February 07, 2009, 06:18:39 am »
idk about anyone else, but without this board, the ygg petition would still be dragging its heels at 10-15 sigs, so im thankful ur board exists, so yea dont take it down :P

Offline Relakuyae

  • Administrator
  • Tree
  • ******
  • Posts: 501
Re: Forum Ping
« Reply #3 on: February 07, 2009, 08:04:22 am »
Petition hmm?

Offline Suicune

  • Sprout
  • **
  • Posts: 62
Re: Forum Ping
« Reply #4 on: February 08, 2009, 11:47:17 am »
yea sign it if u want ygg back and havent already :P

http://www.ipetitions.com/petition/yggdrasil/index.html

56 sigs and counting, and before nagase told me to post here, only 10 had signed, ALL of them being within our guild, so ur forum allowed me to reach ppl outside our guild which helped the petition greatly. if u sign, spread the word too, cuz that might help us get more sigs.

and chibi will be shown this, preferably only after we get 100 sigs though. i told him i was gonna make 1 and he said he liked the idea, although our guild leader poofy actually created this petition, im the one who convinced him its worth it :P cuz when i talked to chibi it sounded like he would bring it back but ONLY if enough ppl still were interested, since he felt no one cared anymore.

Offline Relakuyae

  • Administrator
  • Tree
  • ******
  • Posts: 501
Re: Forum Ping
« Reply #5 on: February 08, 2009, 07:01:57 pm »
Good Luck  ;)